عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود

عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود

عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود

عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود

عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود
عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
عباس احمدی حضرت عبدالله بن الحسن(ع) گاهی دلم برای پدر تنگ می شود دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود

حضرت عبدالله بن الحسن(ع)

 

گاهی دلم برای پدر تنگ می شود

دلگیر از این زمانۀ نیرنگ می شود

اینجا کسی یتیم نوازی نمی کند

اینجا نصیب صورتمان چنگ می شود

عمه بیا اجازه بده تا رها شوم

رحمی بر این یتیم که دلتنگ می شود

عمه بگو چگونه تماشا کنم، ببین

دارد سرِ عبایِ عمو جنگ می شود

پیراهنی که داشت عمویم سپید بود

از فرط زخم، قرمز پُر رنگ می شود

من می روم سپر بشوم حیف کوچکم

پیشانی اش ولی هدف سنگ می شود

ناکام اگر که من بروم باز بهتر است

این زندگی بدون عمو ننگ می شود

شکر خدا نصیب من و اصغرت یکی است

شمشیر با سه شعبه هماهنگ می شود


تعداد بازديد : 189
دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت: 9:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف