یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...

یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...

یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...

یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...

یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...
یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یوسف رحیمی ورود کاروان به کربلا در این خاک از بلا صدها نشان و ... دلم از غربت تو نیمه جان و ...

ورود کاروان به کربلا

 

در این خاک از بلا صدها نشان و ...

دلم از غربت تو نیمه جان و ...

به استقبال می آیند اما

چرا در دستشان سنگ و سنان و ...

*** 

به گوش جان من آید نوایی

نوای غربت و درد آشنایی

بیا بگذر از این خاک بلاپوش

ز هر سو می وزد بوی جدایی

 

*** 

دل آشفته ام دریای خون است

نگاهم از غم تو لاله گون است

بگو با من چرا ذکر تو امروز

فقط «اِنّا اِلیهِ راجِعُون» است


تعداد بازديد : 191
یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت: 8:22
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف