سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار

سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار

سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار

سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار

سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار
سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید محسن حسینی حضرت رقیه(س)-شهادت به هوای تو عجب حال و هوایی دارم شکر لله در خَم موی تو جایی دار

حضرت رقیه(س)-شهادت

 

به هوای تو عجب حال و هوایی دارم

شکر لله در خَم موی تو جایی دارم

گر چه از کرببلا دور فتادم اما

کُنج ویرانۀ خود کرببلائی دارم

گو به جبریل به ویرانۀ من نازل شو

تا ببیند که چنین غار حرائی دارم

دیده بگشا و مکن ناز به من ای همه ناز!

من هم ای حُسن خداوند، خدائی دارم

با تو سربسته بگویم شده چشمم دستم

ای مسیحا ز تو امید شفائی دارم

من که چشمم شده دستم تو بگو دستت کو

من مجروح ز آه تو دوایی دارم


تعداد بازديد : 233
شنبه 27 آبان 1391 ساعت: 9:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف