حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا

حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا

حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا

حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا

حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا
حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حسین رستمی حضرت رقیه(س)-شهادت كرب دارم بلا نمی خواهم سفر كربلا نمی خواهم گیرم این پا برای من پا

حضرت رقیه(س)-شهادت

 

كرب دارم بلا نمی خواهم

سفر كربلا نمی خواهم

گیرم این پا برای من پا شد

چون نداری تو پا نمی خواهم

شهر باید بفهمد آمده ای

گریه ی بی صدا نمی خواهم

به خیالت نیاید ای بابا!

قهر كردم تو را نمی خواهم

از طبق چون كه بوی نان آمد

گفتم عمه غذا نمی خواهم


تعداد بازديد : 225
شنبه 27 آبان 1391 ساعت: 9:40
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف