علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم
علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس یک بیابان دشمن منم و یک عباس آسمانم

 

مکن از داس هراس باغ اگر دارد، یاس
یک بیابان دشمن منم و یک عباس
آسمانم من و عباسِ علی ماه من ست
چه غم از روبهیان، شیر به همراه من ست
خواهرم باش صبور «تکرار»
این سفر تا شد طی یک سفر هست از پی
تو ولی برناقه من ولی بر سر نِی
دست گلچین ننهد هیچ گلی در باغت
غم نهد روی غم و، داغ به روی داغت
خواهرم باش صبور «تکرار»
وه ازین، اقبالم فاطمه، دنبالم
همه جا با من هست تا لب گودالم
گلفروشم من و هفتاد سبد گل دارم
بلکه شمع وگل و پروانه و بلبل دارم
خواهرم باش صبور «تکرار»

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 955
شنبه 27 آبان 1391 ساعت: 9:33
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط راستگو در تاریخ 1393/07/29 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

راستگو

لطفا تن کامل شعر بالا را بزارید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف