سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که

سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که

سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که

سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که

سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که
سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم _____ اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره ترسم که

سه نمونه واحد سبک (واحد نوس) مربوط به دوم محرم

_____

 

اینجا کجاست برادر ، دلم به غم اسیره

ترسم که این زمین تو رو از خواهرت بگیره

جانم رسیده بر لب ، برس به داد زینب

 

گرفته ای عزیزم ، راه نفس تو سینه

میشه داداش که ما رو ، برگردونی مدینه

من بی قرارم اینجا ، دلشوره دارم اینجا

 

ترسم اینه یه روزی ، به ماتمت بشینم

آخر تو این بیابون ، داغ تو رو ببینم

ای یار کربلایی ، می ترسم از جدایی

 

خواهر با سوز و نالت ، قلب منو نسوزون

پیاده شو ز محمل ، با این دلِ پریشون

وقت سجود نیزه است ، اینجا فرود نیزه است

 

ای زینبِ عزیزم ، ای پاک ، چون گل یاس

پایین بیا ز ناقله ، زانو گرفته عباس

ای یار و هم زبونم ، آتش مزن به جونم

 

زیر گلوی یارت ، این گودی رو می بینی؟

یه روز میای و بوسه ، از پارگیش می چینی

جانم به لب رسیده ، ای خواهر رشیده

-

تا باد به موی سرت افتاد ، دلم ريخت

تا اشک ز چشم ترت افتاد ، دلم ريخت

 امروز ميان تو و آن حر بن رياحی

تا صحبتی از مادرت افتاد ، دلم ريخت

 ای آينه ی خواهر خود ، تا كه غبار ِ...

اين دشت به دور و برت افتاد ، دلم ريخت

امروز كه يک مرتبه در موقع بازی

بر روی زمين دخترت افتاد ، دلم ريخت

درباره ی تنهايی و بی ياوری تو

تا زمزمه در لشگرت افتاد ، دلم ريخت

خورشيد من امروز كه اين سايه ی شوم ِ...

سرنيزه به روی سرت افتاد ، دلم ريخت

سبک این واحد را از اینجا دریافت کنید

_____

 

یک کاروان گل یاس ، آمد به دشت احساس

می لزره این ، خاک بلا ، زیر رکاب عباس

پشت سر این قافله ، دل ناله دارد

این باغ پر از گل هزاران لاله دارد

این قصه های ماه با چندین ستاره

تا ماجرای روی نی ، دنباله دارد

وااای ، می آید از این خاک پر غم ، بوی خون

اینجا بود السابقون السابقون

داره دل زینب رو از جا میکنه

این ناله ی "انا اله الراجعون"

واویلا ، خیام غم شده به پا

واویلا ، دلها شده غرق عزا

می خونه ، دلِ کبودِ آسمون

واویلا ، حسین رسید به کربلا

غریب مادرم ، حسین جان

 

آتش مزن دلم را ، خیمه مزن به صحرا

رحمی نما ، بر این دل من ، یادگار زهرا

من که به غیر از سایه ات بر سرم ندارم

از دوری تو دلبرم دلشوره دارم

آید صدای مادرت از این بیابان

برده صدایش طاقت و صبر و قرارم

واای ، راضی مشو تا که ببیند خواهرت

جسمت به صحرا باشد و بر نی سرت

چشمی به گهواره ببین خیره شده

کن چاره ای بهر گلوی اصغرت

واویلا ، خیام غم شده به پا

واویلا ، دلها شده غرق عزا

می خونه ، دلِ کبودِ آسمون

واویلا ، حسین رسید به کربلا

غریب مادرم ، حسین جان

سبک این واحد را از اینجا دریافت کنید

_____

آسمان در نظرم تیره و تار است ، حسین

هر طرف می نگرم بوته خار است ، حسین

تا رسیدیم اخا ، تشنگیم افزون شد

این عطش حاصل نفرین بهار است ، حسین

آن سیاهی که نمایان شده نخلستان نیست

پس چرا دشت پر از نیزه سوار است ، حسین

خنده حرمله در دشت طنین افکنده

به گمانم که پی صید شکار است ، حسین

کوفیان شهره ی غارت گری و تاراجند

حتم دارم که دگر آخر کار است ، حسین

سبک این واحد را از اینجا دریافت کنید


تعداد بازديد : 769
جمعه 26 آبان 1391 ساعت: 8:51
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف