زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه

زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه

زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه

زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه

زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه
زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه

زِراه آمده از خانه ی خدا برگرد

 اگر خودم به تو گفتم بیا ٬ نیا برگرد

تُرا به حیدر کرار بگذر از کوفه

برای خاطر خیرالنساء بیا برگرد

برای قامت اکبر ٬ دو تا عبا بردار

که جا نمیشود این تن به یک عبا برگرد

خدا به خیر کُند شمر چکمه پوشیده

در انتظارِ تو اِستاده بی حیا یرگرد

یزید ٬ به دستش گرفته چوب منتظر است

که بر لبت بزند ضربه با عصا برگرد

اگر به کوفه بیایی رُباب می بیند

که می رود سرِ طفلش به نیزه ها برگرد

 شاعر: سعيد خرازي


تعداد بازديد : 265
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 11:15
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف