مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش

مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش

مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش

مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش

مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش
مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مریم سقلاطونی ورود به ماه محرم صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من و شعله می کشد اکنون جهنمی در من ش

ورود به ماه محرم

 

صدای دسته ی زنجیرزن، غمی در من

و شعله می کشد اکنون جهنمی در من

شب است و از همه سو خیمه می زند اندوه

که تا بنا شود از نو محرّمی در من

شبیه تکیه دلم بی قرار می لرزد

و شعله می کشد آواز مبهمی در من

صدای شعله ورِ یک سوار می پیچد

و سایه روشنِ تبدارِ آدمی در من

شب است و از در و دیوار تکیه می بارد

سکوت ممتدِ اندوهِ مبهمی در من


تعداد بازديد : 157
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 11:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف