حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه

حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه

حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه

حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه

حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه
حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حجت الاسلام رضا جعفری ورود به ماه محرم مرا با غصّه مَحرم آفریدند دلم را از گِل غم آفریدند همیشه

ورود به ماه محرم

 

مرا با غصّه مَحرم آفریدند

دلم را از گِل غم آفریدند

همیشه در درونم روضه خوانی است

مرا مثل محرّم آفریدند

بدون بال تا خورشید رفتم

مرا از نسل شبنم آفریدند

برای اشک ریزی در محرّم

خطائی بهر آدم آفریدند

اشاره بر قد زینب نمودند

که طاق آسمان، خم آفریدند

ز گیسوی رهای روی نیزه

به یک الهام پرچم آفریدند


تعداد بازديد : 123
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 11:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف