نوحه همراه با سبک

نوحه همراه با سبک

نوحه همراه با سبک

نوحه همراه با سبک

نوحه همراه با سبک
نوحه همراه با سبک
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نوحه همراه با سبک

 

     شب اول محرم،دلم میخواد داد بزنم،ناله و فریاد بزنم،ارباب حسین دوست دارم

قربون لطف و کرمت،بازم اقا تو رام دادی،توهیئتات تو جام دادی،ارباب حسین دوست دارم

 

        گریه میکنم،برای غمت                               سینه میزنم،پای علمت

                                       آرزوم اینه،بیام حرمت

 

        شور میگیرم با،دو صد شور و شین            ذکر رو لبهام،ذکر یا حسین

                                       پر میکشم تا،بین الحرمین

 

          (کم نشه،سایه ات از سرم،تا ابد ،غلام و نوکرم،نوکر،جوونت اکبرم)

 

                                              حسین،وای

 

 

میخوام مثه همیشه،بی بهونه صدات کنم،جونمو من فدات کنم،خیلی به شما بدهکارم

      مرحله آخر عشق،لطمه زدن برای تو،سینه زدن برای تو،اینه همه دار و ندارم

 

            من که تشنه،اب فراتم                         کشتی خدا،بده نجاتم

                                       این محرمی،بده براتم

 

         باز شدم اقا،مست و مدهوش ات          صحن این دلم،شد سیاپوش ات

                                  قبله ام شده،اق ششگوش ات  

 

        (السلام،ای شیب الخضیب،السلام،ای خدالتریب،السلام،ای اقای غریب)

 

                                             حسین،وای

                                          دانلودسبک زمینه

                                                                        سروده شده توسط کربلایی حسن منتظری


تعداد بازديد : 10077
دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت: 16:50
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف