يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان

يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان

يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان

يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان

يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان
يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا باب الحوائج هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود اين كهكشان

  يا باب الحوائج

هرچند رويِ دستِ من از دست ميرود

از شوق ِ وصل ِ دوست چه سرمست ميرود

 

اين كهكشانِ عشق و سپهر ِ شرافت است

با دستِ جور ِ حرمله يِ پست ميرود

 

مردانه ايستاده به پايم ولي دريغ

بر حنجرش سه شعبه كه بنشست ميرود

 

با آن كه كوچك است خدايا تو شاهدي

از كف تمام ِ آنچه مرا هست ميرود

 

نامش علي ست، عالي ِ اعلايِ عالم است

كودك نه اين پير ِ زمانه ست ميرود

 

او ميرود كه بماند الي الابد

پيمان چو با خدا ز ازل بست ميرود

(رضا فراهاني)


تعداد بازديد : 165
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 10:10
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف