علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار

علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار
علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی انسانی-ورود به کربلا-نوحه همراه با سبک تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم ببین به همره من، همه دار

 

تو سرزمین عشقی، تویی منزل یارم
ببین به همره من، همه دار و ندارم
ببین ماه و ستاره حسین و شیرخواره
واویلا، واویلا، واویلا، واویلا
پرستوی مهاجر، رسیده دسته دسته
که هر یکی ز سنگی، شود پرش شکسته
ببین ماه و ستاره حسین و شیرخواره
واویلا، واویلا، واویلا، واویلا
چه گل های نازی، یکی لاله یکی یاس
یکی به دست اکبر، یکی به دوش عباس
ببین ماه و ستاره حسین و شیرخواره
واویلا، واویلا، واویلا، واویلا 
یکی هماره گوید، که ای امید خواهر
یکی به سینه کوبد، که ای غریب مادر
ببین ماه و ستاره حسین و شیرخواره
واویلا، واویلا، واویلا، واویلا

دریافت سبک

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 841
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 9:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف