آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید

آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید

آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید

آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید

آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید
آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آقا سلام ماه محرم شروع شد بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد آقا سلام تحفه اشکی به من دهید

 

آقا سلام ماه محرم شروع شد

بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد

 

آقا سلام تحفه اشکی به من دهید

ماه گدایی من و چشمم شروع شد

 

یادم نرفته است نگاه شما به ما

از گریه های ماه محرم شروع شد

 

قد قامت الحسین که تشنه شهید شد

شد قامت العزا غم عالم شروع شد

 

ده روز اعتکاف دوچشمم برایتان

در روضه مثل مسجد اعظم شروع شد

 

هاجر به پای روضه اصغر نشسته است

تا این که جوشش دل زمزم شروع شد

 

آقا سلام نیت گریه نموده ام

شیرین ترین عبادت ما هم شروع شد

 

رحمان نوازنی


تعداد بازديد : 507
پنجشنبه 25 آبان 1391 ساعت: 9:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف