علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من

علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من

علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من

علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من

علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من
علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علیرضا لك ورود کاروان به کربلا لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من سوخته از دست غم بال تپیدنهای من

ورود کاروان به کربلا

 

لحظه ای دنیا ندیده آرمیدنهای من

سوخته از دست غم بال تپیدنهای من

می رسم تا كربلا با محمل بارانی ام

بوی رفتن می دهد حتی رسیدن های من

نیزه و شمشیر ها آمادۀ مهمانی اند

وای از گودال و وای از داغ دیدن های من

سایه ام پیدا نبود عمری ولی اینجا ببین

از حرم تا قتلگاه تو دویدنهای من

یادگار مادرم! آنروز می آید چه زود

از ضریح حنجر تو بوسه چیدن های من

با همه می آیم و تنها از اینجا می روم

مُردنم آسانتر از این دل بریدن های من

داغ ها را یك تنه تا به قیامت می برم

می روی بر نیزه می بینی خمیدن های من


تعداد بازديد : 225
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف