حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه

حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه

حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه

حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه

حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه
حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حیدر توکل-حضرت مسلم علیه السلام-نوحه همراه سبک ندیده شهر کوفه زمن خونین جگرتر ندیده کوچه ه

ندیده شهر کوفه         زمن خونین جگرتر

ندیده کوچه هایش      زمسلم در به در تر

خودم دانم دگر فردا به پیکر سر ندارم

به جسمم تا نفس دارم  همین باشد شعارم

حسین کوفه میا

******

بسوز ای دل که باید       بسوزی و بسازی

ز دست کوفیان و         چنین مهمان نوازی

خودم دانم دگر فردا به پیکر سر ندارم

به جسمم تا نفس دارم  همین باشد شعارم

حسین کوفه میا

******

 

خودم آواره جائی    دو طفلم جای دیگر

ببینم هر دو طفلم      ولی دنیـای دیگر

دو دلبند و خودم هر سه فدای یك نگاهت

نیا كوفه كه دانم گردد اینجـــا قتلگاهت

­­­­­­­­حسین كوفه میا

دریافت سبکA


تعداد بازديد : 565
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف