ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم

ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم

ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم

ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم

ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم
ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای زمین کربلا من باغبانم آمدم با اصغر غُنچه دهانم من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» ماهم و یک آسم

ای زمین کربلا من باغبانم
آمدم با اصغر غُنچه دهانم
من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار»
ماهم و یک آسمان دارم ستاره
همرهم پیر و جوان و شیرخواره
من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار»
آمدم تا کار دین سامان بگیرد
پیکر بی جانش از ما جان بگیرد
من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» 
همره من آمده بس ناز دانه
ای عدو آماده شُو، با تازیانه
من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» 
من جهانی را به خود دیوانه دارم
شمعم و هفتاد و دو پروانه دارم
من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار» 
گُل شود پرپر به پیش دیده گانم
پیش من غلتد به خون سرو روانم
من حسینم، من حسینم، من حسینم «تکرار»

دریافت سبک

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 195
چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت: 8:37
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف