سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من

سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من

سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من

سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من

سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من
سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید محسن حسینی-حضرت علی اصغر علیه السلام-مرثیه دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت نیمه جان هستی و من

دیده بگشا تا شود تنهایی من باورت
نیمه جان هستی و من چون جان گرفتم در برت
همچو گیسویت مرا این سو و آن سو میکشی
می کُشی آخر مرا با خنده های آخرت
بین میدان و حرم کردی تو سرگردان مرا
من نمی دانم چه گویم در جواب مادرت
عذر خواهی می کنم من گر نمی بوسم تو را
ای به قربان سرت، ترسم جدا گردد سرت
می کنم دفنت اگر پشت حرم، از من مرنج
تاب زیر سم مرکب را ندارد پیکرت

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 349
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:31
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف