مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل

مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل

مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل

مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل

مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل
مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مجتبی حاذق حضرت مسلم بن عقیل(ع) بین من و دشمنانت آقا جنگ است خاموش نمی شوم که مردن ننگ است مثل

حضرت مسلم بن عقیل(ع)

 

بین من و دشمنانت آقا جنگ است

خاموش نمی شوم که مردن ننگ است

مثل تو شکسته اند دندان مرا

همواره جواب عاشقان با سنگ است

***

نامردی و ازدحام بدتر باشد

نه … سنگ زدن ز بام بدتر باشد

ای وای اگر کوفه چنین است حسین

من می ترسم که شام بدتر باشد

***

در کوفه فقط عذاب دادند مرا

سایه نه … که آفتاب دادند مرا

آن روز که توی کوفه می پژمردم

رگ های بریده آب دادند مرا

***

دل های تمام کوفه سنگی شده است

یک رنگی شهر… چند رنگی شده است

به کوفه نیا حسین … چون می بینم

بازار پر از سلاح جنگی شده است


تعداد بازديد : 231
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:07
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف