معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره

معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره

معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره

معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره

معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره
معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
معین اصغری امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد چقدر زود دوباره

امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم

 

گذشت خاطره هامان، گذشته ها غم شد

چقدر زود دوباره هوا محرم شد

نیامده دل من تنگ رفتنت شده است

بهانه گیر شب روضه خواندنت شده است

سیاه بر تن هر واژه٬ بیت می پوشم

ببخش اگر دهه ی اول آب می نوشم

از این مصیبت و داغی که بر تن گل هاست

دلم به نیزه شد اما سرم هنوز اینجاست

سر تو بر نوک نیزه نشان عاشوراست

ببین چقدر تفاوت میان تو با ماست!

به پای داغ تو می بارم اشک چون خوشه

شکسته است دلم گوشه های شش گوشه

چه اشک های غریبی در این عزا جاری ست

به روی گونه ی من دسته های سینه زنی ست

صدای نوحه ی بادی غریب و آواره ست

اگر خطا نکنم این صدای گهواره ست

نشسته است کنارش رباب...لالایی

بخواب راحت علی جان! بخواب! لالایی

تمام دشت سکوت و نگاه ها بر ماه

چه اضطراب بدی...لا اله الا الله

سیاه پوش عزایی سفید بودم کاش

میان قافله من هم شهید بودم کاش

اگرچه گردن من دور مانده از تیغ است

دو ماه گریه برای تو باز توفیق است

نگویم اینکه برای خودت زهیرم کن

فقط بیا دم مرگ عاقبت به خیرم کن...


تعداد بازديد : 165
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:05
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف