ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار

ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار

ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار

ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار

ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار
ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ایوب پرند آور طفلان حضرت زینب(س) سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام آماده باش ... ایست خبردار
یکی از اشعاری که خیلی به دلم نشست این بود
 

  طفلان حضرت زینب(س)

 

سرباز های کوچک من! ... از جلو نظام

آماده باش ... ایست خبردار ... احترام

دقّت کنید... عرش خدا گُر گرفته است

از شدّت محاصره... از زور ازدحام

هر لحظه از ستاد سماوات در زمین

ارسال می شود به شما آخرین پیام

دارد به سمت چشم شما گام می زند

فرماندۀ بزرگ زمین – عشق – این امام...

وقتی که در مقابل چشمانتان رسید

باید رسا ... بلند ... بگویید السّلام

آقا به ما اجازه بده تا که ساعتی

شمشیر را برون بکشیم از دل نیام

آقا به ما اجازه بده تا به سر رویم

با یک اشاره سمت همین راه نا تمام...

سرباز های کوچک من!... یا علی!... به پیش

سرباز های کوچک من!... یا علی!... تمام.


تعداد بازديد : 215
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 9:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف