روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو

روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو

روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو

روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو

روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو
روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
روح الله گائینی حضرت رقیه(س)-شهادت دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده سر تو از چه به خون و تن تو

حضرت رقیه(س)-شهادت

 

دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده

سر تو از چه به خون و تن تو رنگ شده

دیده بگشا و ببین رنج اسیری بر ما

بین کوفی سر گوشواره ی ما جنگ شده

بر نوک نیزه سرت بود و تنت بر صحرا

جسم پامال و سرت هجمه ی صد سنگ شده

شبی از ناقه فتادم به دو چشمم دیدم

قد من؛ فاطمه و عمه هماهنگ شده

خواب دیدم که شبی بوسه زدی بر رویم

دیده بگشا که دلم تنگ تر از تنگ شده


تعداد بازديد : 213
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 8:59
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف