کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف

کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف

کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف

کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف

کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف
کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !! به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم چه کنم شور عجیبی به دلم اف

کربلا منتظر ماست(۱) ..... بیابرگردیم !!

به خدا محشر کبری ست بیا برگردیم

چه کنم شور عجیبی به دلم افتاده

دیده ام چشمه ی دریاست بیا برگردیم

چه کنم شور عجیبی به دلت افتاده

نگرانی تو پیداست بیا برگردیم

دیدی گفتم خبری هست که ما بی خبریم

راه برگشت مهیاست بیا برگردیم

پرده ها رفت کنار از جلوی چشمانم

فکر بد در سر آنهاست بیا برگردیم

حرمله منتظر ماست به آن جا برسیم

هدفش صورت سقاست بیا برگردیم

صحبت طفل رباب است در آن بحبوحه

صحبت اکبر لیلاست بیا برگردیم

دیدم آنجا که همه حلقه زدند با نیزه

به سر نعش تو دعواست بیا برگردیم

دیدم این سو تو به گودال می افتی آن سو

دشمنت گرم تماشاست بیا برگردیم

دشدشه(۲) تا زد و بر سینه ی تو با چکمه

تا نشست ناله ای برخاست... بیا برگردیم

شاعر: عليرضا خاكساري

 

(۱) : کربلا منتظ ماست بیا تا برویم ....

(۲) : دشداشه - لباس بلند عربی


تعداد بازديد : 265
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:23
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف