از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من

از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من

از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من

از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من

از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من
از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
از قافله جا ماندم و تنها بودم افتادم و كل بدنم خاكي بود دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر از چه ز من

از قافله جا ماندم و تنها بودم

افتادم و كل بدنم خاكي بود

دشنام و كتك ، پدر نمي دانم زجر

از چه ز من و تو و عمو شاكي بود

مصطفي شالباف


تعداد بازديد : 127
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف