میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای

میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای

میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای

میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای

میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای
میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
میلاد عرفان پور ورود به ماه محرم شادی برای تو غم عالم برای من از ماه های سال، محرم برای من آوای

ورود به ماه محرم

 

شادی برای تو غم عالم برای من

از ماه های سال، محرم برای من

آوای آسمانی داوود مال تو

خاموشی مقدس مریم برای من

از عشق خود جدایم و جای گلایه نیست

این بود ارث حضرت آدم برای من

بی مهری است رسم محبت برای تو

تنهایی است مونس و همدم برای من

این زخم ها معلم خندیدن من اند

حیرانم از ترحم مرهم برای من

یوسف که نیستم ولی آن بنده ام که هیچ

نگذاشته ست صاحب من کم برای من

بگذار عمر در گذر عشق طی شود

حتی اگر نشد که تو یک دم برای من...


تعداد بازديد : 275
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:11
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف