رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین

رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین

رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین

رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین

رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین
رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
رحمان نوازنی حضرت رقیه(س)-شهادت آمدی چشم فراقم روشن قدمت بر سر چشمم بابا از سر نیزه رسیدی بنشین

حضرت رقیه(س)-شهادت

 

آمدی چشم فراقم روشن

قدمت بر سر چشمم بابا

از سر نیزه رسیدی بنشین

تا بیارم کمی مرهم بابا

 

قصّه ی هجر من و هجر شما

قصّه ی یوسف و یعقوب شده

صبر از عمّه گرفتم همه جا

دخترت قبله ی ایّوب شده

 

همه بر غربت من گریه کنند

فقط این قاتل تو می خندد

همه شب بی تو ندارم خوابی

عمّه ام چشم مرا می بندد

 

روی هر چشمه ی بی عاطفه ای

مثل یک بغض شکفتم بابا

هر کجا سفره ی دل وا کردم

فقط از درد تو گفتم بابا

 

سرِ پا می شوم و می افتم

دیگر از درد زمین گیر شدم

زحمت عمّه شدم ای بابا!

راحتم کن که دگر پیر شدم

 

حتماً از نیزه زمینت زده اند

که کمی دیر رسیدی بابا

می شناسیم؟ بگو چند شب است

دخترت را تو ندیدی بابا

 


تعداد بازديد : 231
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 9:58
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط بهمن مهدوی در تاریخ 1391/09/02 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

بهمن مهدوی

با عرض سلام خدمت شما و حاج رحمان نوازانی استاد کلاس روضه این حقیر.
اشعار بسیار عالی میباشند شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف