اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن

اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن

اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن

اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن

اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن
اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س) همچون غريبه با من دلخسته تا مكن

اشعار ماه محرم - اشعار شب چهارم محرم - روضه طفلان حضرت زینب(س)

 

همچون غريبه با من دلخسته تا مكن

طفلان خواهرت ز سر خويش وا مكن

 

يكبار مي شود كه فداي غمت شوند

حالا كه وقتش آمده چون و چرا مكن

 

دو نوجوان زينب و اين قتلگاه تو

بي بهره ام ز قافله ي كربلا مكن

 

يك عمر بوده ام همه جا در كنار تو

سهم مرا ز سفره ي سرخت جدا مكن

 

يكبار كار من به تو افتاد يا اخا

رد قسم به عصمت خيرالنساء مكن


تعداد بازديد : 489
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 9:17
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف