اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ

اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ

اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ

اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ

اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ
اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س) تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست از درد غ

اشعار شب چهارم محرم الحرام – روضه طفلان حضرت زینب(س)

 

تا هست خدا در دل من کرب و بلا هست

از درد غمت گریه بی چون و چرا هست

 

این دشت زیارتکده ی منظر توست

بی روی تو عالم همه در آتشِ آه ست

 

این قدر نگو یار نمانده ست و غریبم

تا دختر زهرا و ابر مرد خدا هست

 

تو تیغ بده تا که به طوفان غیورم

معلوم شود زینب تو مرده و یا هست

 

از هل مِن پر سوز تو فهمیده دل من

در قافله ی نیزه سواران توجا هست

 

هر هاجر خونین جگری هدیه ای آورد

ای کعبه من حال بگو نوبت ما هست؟

 

تو ناز نفرما که بمیرند به پایت

یک گوشه ی چشمی که کفن پوش دوتا هست

 

من کار به برگشت پسرهام ندارم

خوش هستم از این که دو نفس با تو مرا هست

**


تعداد بازديد : 851
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 9:16
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف