اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب
اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟ وچشم های خودم را ب

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) – میثم امانی

 

کجاست آنکه دوباره مرا تکان بدهد؟

وچشم های خودم را به من نشان بدهد

 

تمام عقربه ها زنده اند و می گردند

دل من است که چیزی نمانده جان بدهد!

 

کجاست آنکه خودم را بگیرد از من و بعد

مرا به دست غزلهای بی کران بدهد

 

هنوز وقت زیادی برای ماندن هست

چه می شود که زمانه کمی زمان بدهد؟

 

دلم هوای رسیدن به انتها کرده

کجاست آنکه به من جام شوکران بدهد؟

 

خدای واقعی ام سالهاست گم شده است

کجاست آنکه خدا را به من نشان بدهد

 

میثم امانی


تعداد بازديد : 245
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:40
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف