اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت
اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی دلتنگی غروب همه جمعه های من کی میرسد به صحن حضورت

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) - محمد بیابانی

 

دلتنگی غروب همه جمعه های من

کی میرسد به صحن حضورت صدای من

 

دیگر دلم برای شما پر نمیزند

برگرد و بال تازه بیاور برای من

 

غیر از ضرر برای تو چیزی نداشتم

حتی نیامده ست به کارَت دعای من

 

اشکت اگر به نامه اعمال من نبود

بخشش نبود شامل یا ربنای من

 

یک روز محض خاطر این چند قطره اشک

وا میشود به خیمه سبز تو پای من

 

با تو هوای ماه عزا چیز دیگریست

ای بانی مُحرم و صاحب عزای من

 

امشب میان سینه زدن ها و اشک ها

مُهری بزن به نامه کرب و بلای من

 

محمد بیابانی


تعداد بازديد : 537
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:39
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1391/09/27 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

zahra

kheyli hkhob bod mamnoon.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف