اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی
اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار ماه محرم – امام زمان(عج) چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی

اشعار ماه محرم – امام زمان(عج)

 

چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی

کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی

 

چنگی نمی زند به دلم اشک های من

وقتی که تشنه هستم و دریا نیامدی

 

من با لباس نوکری احرام بسته ام

وقت طواف کعبه ی دلها نیامدی

 

دیشب میان روضه نگاهم به راه بود

گفتم که می رسی به تماشا نیامدی

 

شاید نشسته بودی و بر سینه می زدی

جای دگر؛ به روضه ی زهرا نیامدی

 

شاید دوباره کرب وبلا رفته بودی و

تا صبح می زدی به سر آنجا نیامدی

 

امشب شب یتیم نوازی دست توست

مگذار تا بگویمت آقا نیامدی


تعداد بازديد : 219
شنبه 20 آبان 1391 ساعت: 8:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف