هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟

هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟

هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟

هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟

هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟
هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
هلالی جغنایی-توسل به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟

 

من كيستم تا هر زمان، پيش نظر بينم تو را؟
گاهى گذر كن سوى من، تا در گذر بينم تو را
افتاده بر خاك درت، خوش آن كه آيى بر سرم
تو زير پا بينىّ و من، بالاى سر بينم تو را
يك بار بينم روى تو، دل را چه سان تسكين دهم؟!
تسكين نيابد جان من، صدبار اگر بينم تو را
از ديدنت بى خود شدم، بنشين به بالينم دمى
تا چشم خود بگشايم و، بار دگر بينم تو را
گفتى كه: هر كس يك نظر بيند مرا، جان مى دهد
من هم به جان در خدمتم، گر يك نظر بينم تو را
تا كى «هلالى» را چنين زين ماه مى دارى جدا؟
يا رب كه اى چرخ فلك! زير و زبر بينم تو را


تعداد بازديد : 143
جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 10:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف