رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این

رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این

رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این

رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این

رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این
رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2 چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2 انگاری مغیره زاده اند تو این
رو لب پاره ام نغمه ی اسم تو آقاست 2
چشمه ی چشم من یاد غربت تو دریاست 2
انگاری مغیره زاده اند تو این جا
کینه دارند همه از حضرت زهرا
رحمی کن به روی دختر سه ساله ات
سنگینه دست اینا قسم به مولا 2
تنم افتاد/به زیر دست و پای ایناها   تن شما/می ره به زیر سمّ اسبا
ثارالله 4

انگاری آقا جون می بینم زخم تنت رو 2
تو دشت کربلا بدن بی کفنت رو 2
مُحرم روی توأم بر سر این دار
من فدای شما و روی علمدار
محرمم به عشق تو میون این شهر
می کشند تن من و میون بازار 2
آقا2/درد و بلات نصیب جونم   یا بن الزهرا/ز غربت شما می خونم
ثارالله 4

محسن حنیفی


دریافت فایل
منبع : بی پلاک

تعداد بازديد : 299
جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 1:22
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف