من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل

من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل

من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل

من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل

من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل
من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من می دانم که یار هم می آید آن مونس جان ، نگار هم می آید غم می رود و پس از زمستان فراق ای خسته دل

من می دانم که یار هم می آید

آن مونس جان ، نگار هم می آید

غم می رود و پس از زمستان فراق

ای خسته دلان بهار هم می آید

 

جواد محمودآبادی


تعداد بازديد : 121
جمعه 19 آبان 1391 ساعت: 1:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف