سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو

سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو

سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو

سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو

سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو
سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید حبیب نظاری حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت من و یک درد، یک اندوه رایج و بیم روز اعلام نتایج بدو

حضرت عباس(ع)-مناجات و شهادت

 

من و یک درد، یک اندوه رایج

و بیم روز اعلام نتایج

بدون دست‌های مهربانت

چه خواهم کرد، یا باب‌الحوائج؟

***

رها مانده است بر شن‌ها چه دستی!

جدا از پیکر سقا، چه دستی!

عموی ماه! بعد از دست‌هایت

بگیرد دست بابا را چه دستی؟


تعداد بازديد : 105
چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت: 9:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف