امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ

امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ

امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ

امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ

امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ
امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امیر عطاءاللهی امام زمان(عج)-مناجات محرمی اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را رواست کور کنم این دو چ

امام زمان(عج)-مناجات محرمی

 

اگر بناست که اصلاَ نبینم آقا را

رواست کور کنم این دو چشم بینا را

ز بس که فکر گناهم هنوز نشنیدم

صدای ناله ی هل من معین آقا را

دگر ز دست خودم مانده ام چکار کنم؟

بیا رها بکن از دست خویشتن ما را

همین که گوشه ی چشمی به ما کنی کافی ست

بخر به یک نظر این عبد بی سر و پا را

بیا که آینه ها بهر تو قیام کنند

بیا به بزم تماشا بکش تماشا را

 (بیا بیا) شده ذکر تمام صبح و شبم

بیا و یکسره کن این (بیا بیا) ها را

بیا تو روضه بخوان تا حسین گریه کند

بخوان تو روضه ی طفل رضیع و سقّا را


تعداد بازديد : 157
سه شنبه 16 آبان 1391 ساعت: 9:09
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف