محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر

محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر

محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر

محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر

محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر
محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محسن ناصحی حضرت رقیه(س)-شهادت بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟! مگذر از این سؤالِ من این بار سرسر

حضرت رقیه(س)-شهادت

 

بابا سلام بی بدنی یا كه بی سری؟!

مگذر از این سؤالِ من این بار سرسری

بابا چقدر آمدنت هم نمونه است

بگذار تا ببینمت از زیر روسری

تو پا نداشتی كه بیایی به دیدنم

این جا خرابه است كجا آمدی پری؟!

امشب برای ماتم تو روضه خوان شدم

شاید به جا بیاورمت رسم دختری

بابا چقدر آرزویم بود از سفر

یك چادر سیاه برایم بیاوری

دیدم به نیزه می روی و هی دویدمت

هر بار هم رسیدم و دیدم جلوتری

بازار برده ها به خدا جای ما نبود

دیگر چه دختری؟ چه عزیزی؟ چه خواهری؟

دلتنگ اصغرت شده ام كو برادرم؟

اصلا بنا نبود كه او را نیاوری

امشب فقط برای سرت گریه می كنم

از بس تو ای مسافر من گریه آوری

دست مرا بگیر و ببر روی نیزه ها

امشب كبوتری زده پر با كبوتری


تعداد بازديد : 217
سه شنبه 16 آبان 1391 ساعت: 9:07
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف