قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت

قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت

قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت

قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت

قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت
قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
قاسم بای امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات ای کاش کبوتر رهایت برسد با باد، شمیم سامرایت برسد من ت

امام هادی النقی(ع)-مدح و مناجات

 

ای کاش کبوتر رهایت برسد

با باد، شمیم سامرایت برسد

من تشنه ی گنبد توام یاری کن

دستم به ضریح با صفایت برسد

×××

با نور ولایتت وضو می گیرم

در باغ نماز رنگ و بو می گیرم

هر چند دلی سیاه دارم آقا!

با عشق تو باز آبرو می گیرم

×××

بر روی سرم سایه ی رحمت هستی

باران شده ای، مایه ی رحمت هستی

در سوره ی جاری امامت پیداست

ای گل دهمین آیه ی رحمت هستی

×××

در گوش کبوتران صدایت جاری ست

در کوچه ی آیینه صفایت جاری ست

من زائر مشهد توام باور کن

در سینه شمیم سامرایت جاری ست

×××

من واژه به واژه شاعرت خواهم شد

در آینه ها مسافرت خواهم شد

بوی حرم تو در وجودم جاریست

من مطمئنم که زائرت خواهم شد


تعداد بازديد : 201
یکشنبه 07 آبان 1391 ساعت: 8:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف