يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا

يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا

يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا

يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا

يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا
يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا اميرالمؤمنين (ع) دل سپردم به مِهر مَه رويي گرچه آلوده و خرابم من عرش اعلا اگر شود جايم خاك پا

يا اميرالمؤمنين (ع)

دل سپردم به مِهر مَه رويي

گرچه آلوده و خرابم من

عرش اعلا اگر شود جايم

خاك پايِ ابوترابم من

***

دلِ آوراه كرده بيتوته

گوشه اي از حريم شير ِخدا

تا خدا ميبرد مرا عشقت

يك نگاهِ رحيم شير ِخدا

***

همه ي چرخ و نُه فلك با يك

چرخش چشم مرتضي برپاست

هاتفي ميسرود در گوشم

كه نجف مركز بهشتِ خداست

***

چه كسي ميرسد به فريادم؟

در سرم پُر شده هوايِ نجف

أين كنت حبيبَنا ألغوث

صاحب قُبه يِ طلايِ نجف

***

اختياراتِ هستي خود را

داده ايزَد به مرتضي حيدر

عشق مولا تمام توحيد است

فالِقُ الحق وَ النوا حيدر

***

باز بر مصطفي سفير آمد

اي سفير خدا دلت آرام

امر شد يا نبيِّنا بَلِّغ

تا رساني وظيفه ات انجام

***

جبرئيل ِ امين غريق ِ نوا

مژده مژده بده رسولُ الله

رويِ منبر بگو خدا گفته

اسداللَه شده وليُ الله

***

دستِ حيدر به دستِ پيغمبر

دستِ هردو ميانِ دست خدا

و يدالله فوق أيديهم

جلوه كرده به عينه در اينجا

***

حاجيان گردِ كعبه و دلبر

پا نهاده ميانِ جمعيت

با دلي مطمئن در آنجا داد

مرتضي را نشانِ جمعيت

***

بر لبش خنده اي رسيده و خواند

اين دعا را كه والِماً والا

اشكي آمد ز گوشه ي چشمش

كرد نفرين كه عادِماً عادا

***

اي ز خوبان هَماره سَر، حيدر

سر نهادن به پاي تو عشق است

نيش ِ تو نوش و زخم تو درمان

هم جفا هم وفاي تو عشق است

***

تو مرادِ تبارك اللهي

أحسن الخالقين براي تو بود

خاتم الانبيا محمد هم

با خدا غرق در ولاي تو بود

***

اي نگاهِ تو جاريِ رحمت

مهر خود را به من نما نازل

اي تجلي واقعي خدا

دمي از جلوه ات ابوفاضل

***

خسته ي جستجوي تو آدم

بنده ي مبتلاي تو إدريس

گر كُنَد بر مقام تو اقرار

ميشود عاقبت به خير إبليس

***

رويِ موج بلند درياها

نام تو بادبان كشتيِ نوح

اي مريض ِغمت شُعيب و هود

دلِ هارون ز تير ِ تو مجروح

***

طالب تو مقام ابراهيم

در طواف تو حجر اسماعيل

تشنه ي ديدن رُخَت زمزم

مُحرم ِ خانه ي تو جبرائيل

***

بُرده مِهر ِ تو هوش سلمان را

عاشق ِ واقعيِ تو عمّار

مالكِ قلبِ مالك اشتر

سر به دار ِ تو ميثم ِ تمّار

***

اي غزلخوانِ چشم تو حافظ

دربه در بَهر ِ ديدنت سعدي

مولوي خودكُشي كُنَد ز غمت

قنبرت ميزند صدا... بعدي

(شاعرش را نميشناسم)


تعداد بازديد : 309
یکشنبه 07 آبان 1391 ساعت: 8:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف