هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟

هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟

هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟

هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟

هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟
هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
هدیه ارجمند مناجات با خدا دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟

مناجات با خدا

 

دوباره توبه ی دل در گناه ها گم شد

عدد به اوج رسید این گناهِ چندم شد؟

طلوع کرد دوباره قنوتِ دل اما

قنوت ها همه سهمِ دعایِ مردم شد

دلم گرفته و بغضم دچار خلسه ی غم

دلم خزان شد و یکباره فصل سوم شد

نشسته است دلم رو به روی قبله ی تو

و ربنای عنایت پر از تکلم شد

میانِ حجمِ دو دست و دو چشمِ من دریا

و اشک های نیایش پر از تلاطم شد

دو رود از غزلِ چشم ها نمایان شد

دوباره ماهیِ قلبم پر از ترنم شد

دقایقی سپری شد تهی شدم انگار

دوباره خشکی آن رودها تجسم شد

دوباره توبه و عجز و خدای من گفتن

دوباره سجده ی شعرم پر از تبسم شد


تعداد بازديد : 207
پنجشنبه 04 آبان 1391 ساعت: 11:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف