سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه

سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه

سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه

سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه

سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه
سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید هاشم وفایی حضرت مسلم(ع)-شهادت اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین هنوز زمزمه دارم میا به كوفه

حضرت مسلم(ع)-شهادت

 

اگرچه بر سر دارم میا به كوفه حسین

هنوز زمزمه دارم میا به كوفه حسین

سلام من به تو ای آفتاب هستی بخش

چراغ محفل تارم میا به كوفه حسین

نوشته ام كه بیائی ولی به صفحۀ خاك

به اشك خود بنگارم میا به كوفه حسین

میان كوفه غریبانه می زنم فریاد

امید و صبر و قرارم میا به كوفه حسین

به سنگساری مهمان اگرچه می كوشند

امامِ آینه دارم میا به كوفه حسین

در این دیار به سرنیزه لاله می چینند

گلِ همیشه بهارم میا به كوفه حسین

بیا به همره زینب از این سفر برگرد

امید جان فكارم میا به كوفه حسین

برای آن كه نگردی تو بی علی اكبر

دمادم است شعارم میا به كوفه حسین

نشسته حرمله در انتظار اصغرِ تو

ببین كه واهمه دارم میا به كوفه حسین

پیام آخر مسلم برای تو این است

گذشته كار ز كارم میا به كوفه حسین

به گریه گفت "وفائی" ز مسلم بن عقیل

به درد و غصه دچارم میا به كوفه حسین


تعداد بازديد : 191
چهارشنبه 03 آبان 1391 ساعت: 8:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف