سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه

سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه

سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه

سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه

سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه
سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سالار زينب (س) دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم سرزميني كه

    سالار زينب (س)

دلِ من غرق تمناست بيا برگرديم

عاشقي با تو چه زيباست بيا برگرديم

 

سرزميني كه تورا عاقبت از من گيرد

آري اي يار همين جاست بيا برگرديم

 

بين هر خيمه كه رفتيم جگرم سوخت حسين

همه جا ناله ي زهراست بيا برگرديم

 

حيف از حنجر ششماهه كه تيرش بزنند

حرمله روبه روي ماست بيا برگرديم

 

مشكِ عباس اگر تير خورَد باكي نيست

حيفِ آن ديده ي سقاست بيا برگرديم

 

اينقَدَر گودي و اينقَدر سراشيبي و سنگ

اين زمين غرق معماست بيا برگرديم

(شاعرش را نميشناسم)


تعداد بازديد : 213
چهارشنبه 03 آبان 1391 ساعت: 8:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف