در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای

در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای

در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای

در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای

در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای
در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
در این دیار عاطفه پیدا نمی شود دیگر دری به خاطر من وا نمی شود دستم بریده باد نوشتم بیا حسین ای

در این دیار عاطفه پیدا نمی شود

دیگر دری به خاطر من وا نمی شود

 

دستم بریده باد نوشتم بیا حسین

این غصه از سرای دلم پا نمی شود

 

با قافله به وادی دیگر برو میا

در شهر کوفه جای شماها نمی شود

 

آقا سفیر تو به تو پیغام میدهد:

برگرد ای مسافر زهرا نمی شود

 

امشب ز راه آمده برگرد یا حسین

جانا به جان فاطمه فردا نمی شود

 

بغضی غریب راه نفس را گرفته است

خواهم که ناله ای زنم اما نمی شود

 

در دیده های تیره این تیره دیده ام

اینجا برای زینب کبری نمی شود

 

مجتبی روشن روان


تعداد بازديد : 147
چهارشنبه 03 آبان 1391 ساعت: 8:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف