سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام

سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام

سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام

سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام

سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام
سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سیدمحمد جواد شرافت حضرت مسلم(ع)-شهادت من و انبوهی از دلواپسی ها که دارم لشکری از بی کسی ها تمام

حضرت مسلم(ع)-شهادت

 

من و انبوهی از دلواپسی ها

که دارم لشکری از بی کسی ها

تمام کوفه عهدی تازه دارند

برای کشتن تو ای مسیحا

×××

دلم را مثل پیمان ها شکستند

دو دستم را به عهدی تازه بستند

همان هایی که نامه می نوشتند

به استقبال تو خنجر به دستند

×××

دلم مانده ست و داغ جانگدازی

که شد با حرمت نام تو بازی

تنم زخمی، لبم تشنه، دلم خون

امان از این همه مهمان نوازی



 


تعداد بازديد : 131
سه شنبه 02 آبان 1391 ساعت: 10:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف