با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار

با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار

با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار

با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار

با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار
با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
با دست بسته قلبی شکسته رفتم سوی دار ای گل زهرا سیدی مولا خدا نگهدار

با دست بسته      قلبی شکسته        رفتم سوی دار

ای گل زهرا           سیدی مولا           خدا نگهدار

مسلمم مسلمم غریب و تنها   مانده ام بی معین میان اعدا

یا حسین یاحسین عزیز زهرا

---------------------------------------------

گویم صبارا          برد زپیشم         بهر تو پیغام

میا که باشد         برلب اینها      همیشه دشنام

وای من وای من نغمه برلب       ترسم از لحظه ورود زینب

یا حسین یاحسین عزیز زهرا

-------------------------------------------------

چشمان ماه و     خورشیدوکوکب     محو نظاره

گویم سلامت       ازروی بام           دارالعماره

ترک منزل مکن در بین صحرا    کن حذر زین سفر ای پور زهرا

یا حسین یاحسین  عزیز زهرا

 

پایگاه شعر مذهبی رضیع الحسین (ع)


تعداد بازديد : 135
سه شنبه 02 آبان 1391 ساعت: 9:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف