کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ

کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ

کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ

کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ

کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ
کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من من غریبِ این دیارم غم درونِ

کوچه های شهرِ کوفه شد پناهِ آخر من
ضربه های تازیانه می خورد بر پیکرِ من
من غریبِ این دیارم
غم درونِ سینه دارم
می شود این افتخارم
چون عمویم رستگارم
یا حسین جان
در نماز اوّلینم دستِ بیعت می فشردند
کوفیان در وقتِ یاری دل به دشمن می سپردند
عهد و پیمان را شکستند
در قیامِ من نشستند
کوفیان با بی وفایی
در به رویم جمله بستند
یا حسین جاندر میان منزلِ عشق من حدیثِ ناله خواندم
اقتدا بر حضرتِ عشق من نمازِ گریه خواندم
یا حسین ای مقتدایم
بشنو شرح ناله هایم
من به ذکرت در نوایم
شهر دشمن گشته جایم
یا حسین جان
تو میا ای پورِ زهرا شهر کوفه شهر درد است
سینه های کوفیان از حبِّ حیدر سردِ سرد است
کوفیان دشنه به دستند
تشنه ی خونِ تو هستند
جملگی دنیا پرستند
ظالمان کوفه پستند
یا حسین جان

 

پایگاه شعر مذهبی رضیع الحسین (ع)


تعداد بازديد : 141
سه شنبه 02 آبان 1391 ساعت: 9:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف