دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز

دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز

دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز

دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز

دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز
دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد آقا دلم گرفته، ازدست این ز

دوباره جمعه اومد، ولی آقام نیومد             ازهجرروی ماهت، صبرهمه سراومد
آقا دلم گرفته، ازدست این زمونه              برای دیدن تو، هی می گیره بهونه
                   یابن الحسن کجایی داد ازغم جدایی(2)
از آسمون قلبم، بارون اشک می باره         دیگه زدوری تو، صبر وقرار نداره
دلبر من توهستی، توی دلم نشستی            گره باعشق نازت، به قلب من تو بستی
                  یابن الحسن کجایی داد ازغم جدایی(2)
بذارکه من گدای، در خونت بمونم            تا جون دارم همیشه اسم تو رو بخونم
آقا منو دعاکن، برای خود سوا کن           این دل مضطرم رو، راهی کربلا کن
                  یابن الحسن کجایی داد ازغم جدایی(2)


تعداد بازديد : 448
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 8:55
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف