من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون

من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون

من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون

من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون

من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون
من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من پنجمین شقایق باغ ولایتم من باقر العلوم چراغ هدایتم چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است از خلق دون

من پنجمین شقایق باغ ولایتم

من باقر العلوم چراغ هدایتم

چشمم به جز جفا و مصیبت ندیده است

از خلق دون وفا و محبت ندیده است

بر روی دست من اثر بند مانده است

بر لب همیشه حسرت لبخند مانده است

در دل همیشه داغ گل یاس تازه است

داغ سر شکسته ی عباس تازه است

بر پای من ز شدت تاول نشانه هاست

بر پشت من اثر ز رد تازیانه هاست

دست من و رقیه به هم خصم بسته بود

من شاهدم که پهلوی آن گل شکسته بود...

 

رضيع الحسين عليه السلام


تعداد بازديد : 179
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 8:42
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف