من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم

من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم

من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم

من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم

من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم
من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من یادگار آخرین کربلایم من داغدار محنت خون خدایم دارم هزاران غم بین سینه پر می کشم

من یادگار آخرین کربلایم

من داغدار محنت خون خدایم

دارم هزاران      غم بین سینه      پر می کشم      امشب از مدینه

واویلتا واویلتا   آه و واویلا

من دیده ام سوز عطش در خیمه ها را

راس شهیدان بر فراز نیزه هارا

دیدم حرم را       گردیده غارت      گشته نصیب       زینب اسارت

واویلتا واویلتا آه وواویلا

از خاطرات کودکی جان بر لبم من

جان می دهم اما به یاد زینبم من

دارد شراره        قلب کبابم       من داغدار       بزم شرابم

واویلتا واویلتا آه وواویلا


تعداد بازديد : 159
دوشنبه 01 آبان 1391 ساعت: 8:40
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف