السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند

السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند

السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند

السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند

السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند
السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
السلام علی الطفل الرضیع در هر طرفی لشکر کین پا شده است در دور و برت ،ببین که غوغا شده است من ماند

السلام علی الطفل الرضیع

در هر طرفی لشکر کین پا شده است

در دور و برت ،ببین که غوغا شده است

من مانده ام و ناله و اشکان رباب

انگار سر رأس تو، دعوا شده است

شاعر و مداح اهل بیت:محمدمهدی عبدالهی


تعداد بازديد : 387
چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت: 8:52
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط محمدمهدی عبدالهی در تاریخ 1391/07/12 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

محمدمهدی عبدالهی

استقبال از محرم

دوباره بوی محرّم، لباس مشکی ،آه

دوباره قصّه ماتم، شروع شد ای الله

دوباره بر درو دیوار، شعر محتشم است

دوباره اشک دمادم، ز بهر ثارالله

شاعر و مداح اهل بیت:محمدمهدی عبدالهی


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف