خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند

خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند

خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند

خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند

خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند
خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
خدا کند به سر این انتظارها برسد زمان مرگ خزان بهارها برسد نشد اگر برسم من به پای بوسی تو خدا کند

خدا کند به سر این انتظارها برسد

زمان مرگ خزان بهارها برسد

نشد اگر برسم من به پای بوسی تو

خدا کند که از آن سو غبارها برسد

توجهی ، نظری ، گوشه چشمی ای آقا

یکی به داد دل بی قرارها برسد

خدا کند خبر همسفر نداشتن تو

به گوش پر ز هیاهوی یارها برسد

به سوی منزل و مقصد بدون یاری تو

گمان نمی کنم آخر که بارها برسد

غروب جمعه تورا خوانده ایم و فردا صبح

دوباره هر که رود تا به کارها برسد

سحر ندارم و باید دعا کنی که دلم

به میهمانی شب زندارها برسد

گنهکاری من را ببخش جان "حسین"

همیشه رحمت شه بر ندارها برسد

دلم عجیب دوباره محرمی شده آقا

خدا کند که سبو بر خمارها برسد

اگر که عمر وفایم نکرد پای تو کاش

شبی چو رهگذری بر مزارها برسد


تعداد بازديد : 257
چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت: 8:39
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط ZCtHDfclvIWVQLpxuRv در تاریخ 1392/04/08 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

ZCtHDfclvIWVQLpxuRv

That kind of thininkg shows you're an expert


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف